onsdag 9 november 2011


Hej alla rara vänner!
Då var vi mitt i veckan igen..=långdag, kanske inte det roligaste men då denna dag är slut
känns det nästan som det är helg redan ochh det är en härlig känsla.
I går kväll var jag ut och sprang en sväng med Ozzy sen mös jag i soffan med lite
glögg och pepparkaka för det tyckte jag att jag va värd hihi!
Tänk att jag tycker att jag har bästa tiden framför mig vädermässigt för löpning.
Det är mörkt`=ingen ser mig, kallt=svettas inte lika mycket
Jag älskar hösten på alla vis utom då det gäller det där med stallet..
Men det är tur man har helgen som man får ta ut pållen på lite längre turer.
Just nu ligger jag och bloggar i sängen och se nedan vem som
smygit upp på förbjuden plats då jag var upp och åt frukost
ajabaja Ozzy♥
Nej nu ska jag ta och kika runt och se vad ni andra haft för er..
kram på er alla
PST! kolla min rekommendation på griffeltavlan på vad ni kan besöka i
helgen, öppet fred-söndag SUPERMYSIGT

6 kommentarer:

anise sa...

Ja visst går veckorna fort...snart snart har vi advent.. vad mysigt Ozzy ser ut att ha det där i sängen..jättefin är han...
Kram på dej
Anita

Mys och hemtrevnad sa...

jag gillar med hösten...jag springer inte men jag promenerar...kramis semlan

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Kul att du kikade in hos mig så jag hittade till din mysiga blogg.
Härligt med springtur. Mitt knä är inte riktigt med mig just nu så det får bli promis istället.
Återkommer gärna hit.
Kram Lotta

LOPPISLIV sa...

Hej där mitt iveckan :-) Ohhhh så söt er Ozzy!!! Ser att han kurar ihop sig som en kanelbulle precis som vår Wilma...hihii de är för goa. Var tvungen och visa bilden till maken här nyss också. Ha nu en toppendag. Kraaaam Paula

PS: Så duktig du är som springer, i år har jag varit latare än lat, bot och bättring utlovas inför nästa år :-))

Jess sa...

Vilken mysig blogg du har! Får kika in här igen!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ja nu går veckorna verkligen fort!!
Så söt Ozzy är:) Våra vovvar brukar också smita upp i sängen när vi inte ser:)
Stor Kram Annelie ♥