tisdag 8 november 2011

Igår morse hade jag endast katten till sällskap då jag var uppe men idag var det Mallans tur
att hålla mig sällskap. Hon var nämligen sååååtrött igår att 18:30 sov lilla pyret.
så efter 11 timmars sömn ville hon inte sova mer och det kan man väl förstå♥
Idag ska jag börja planera inför ett barnprojekt på jobbet som vi ska börja med efter nyår , det ska
bli spännande =) hoppas jag.
Igår fick jag present av Thilde också , 2 fina stenar hon stämplat
Enkelt men supersnyggt tyckte jag..att jag inte kommit på det innan


Igår ringde pappa och berättade att jag vunnit slaget om dessa  flaskor på auktionen
nere i Broarna i söndags. JIPPEY! 95:-
det var min snälla farbror som alltid är där på auktion som fått uppdrasget av mig
♥super tack♥
ett litet tips!
VARJE TORSDAG INNAN SÖNDAGSAUKTIONEN LÄGGER DOM UPP BILDER PÅ DET SOM AUKTIONERAS UT PÅ SÖNDAGEN..DÅ KAN MAN JU SE OM DET ÄR VÄRT BESÖKET=)

♥♥♥♥

4 kommentarer:

Louise Vita Drömmar - My lovely Days sa...

Ja den är jättefin! Självklart kan jag göra det, i photoshop har jag gjort den. Man kan andvända det till så mycket! Har du photoshop?

Kram

"Hemmet är min vrå" sa...

Gamla fina flaskor, kul att ha och fylla egen saft i. Ha det gott. kram mimmi

Mys och hemtrevnad sa...

himla fina gamla flaskor du blivit vid...kramis semlan

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilka fina stenar du har fått! Jag har inte heller tänkt på att man kan stämpla på dem!!
Stor Kram Annelie ♥