lördag 12 november 2011

♥JULMARKNAD i FÄRNA♥

Nui är vi hermkomna från julmarknaden i Färna , hurt mysigt som helst.
Fick med oss myskusinen Clara på tomma platsen i bilen♥
Hur mycket fint som helst fanns det men det var lite väl mycket folk för
min smak.


Dessa fina blomster och marhsall ställ kan ni kolla mer
på om ni går in här http://www.rosverkstan.se/


Hittade denna fina trådrulle med tillhörande sax..me♥

Denna bestickskruka från Ib laursen fick också följa med hem..
Nu ska vi till stallet innan jag ska "mumma" upp mig
till kvällen på Värdshuset och träffa alla goa gamla klasskompisar..
So Long!

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin header du har fixat.Kanonfin!Vad skoj med marknad.Fina saker som fick följa med hem.Kan man ha dessa ord?Kärlek lycka hope dröm leva älska mysa njuta puss kram.Blir det bra eller för mycket .Säj du som kan!Önskar dej en mysig kväll vännen.Kram Rita ♥

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad skoj va glad jag blir.Min adress är Rita Mählström Villagatan 7 640 23 Valla,Tack på förhand Kram Rita ♥♥♥

Smultron på ett strå sa...

Härligt både med julmarknad och klass-reunion! //kram maria

Mys och hemtrevnad sa...

mysigt med julmarknad...kramis semlan

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så mysigt och vilka fina saker du fick med dig hem!
Önskar dig en härlig söndag!

kram kram