fredag 25 november 2011

Kolla in detta ...WOW!




God Morgon världen!
Vill visa er vilka bedårande pepparkakshus en tjej gör, visst blir man sugen att baka lite i helgen♥ hon har en jätte bra beskrivning om hur hon går till väga på sin blogg
http://www.familjenbahne.com/
Jag tycker nog att min pappa kan fixa ett pepparkaks hus till sin dotter till jul eller hur , han är ju konditor far min så det vore väl en enkel match för honom.
jag ligger här i sängen och bloggar lite på morgonkvisten och känner mig lite stressad över dagen, skulle egentligen inte hinna jobba idag hihi!
På schemat står Lingonris plockning(för mörkt att plocka i veckan då det är mörkt då man slutar) ridning,lovat dekorera mammas balkong, kransbindning med Thildes klass
Och allt detta mellan 13-17...lär nog klona mig hihi!
Ha nu en riktigt bra dag!
KRAMIZAR i MASSOR

Inga kommentarer: