torsdag 24 november 2011

liten utlottning ♥

                                                    Hej alla vänner!
Nu börjar det närma sig jul........MYSIGT! Tänkte att jag skulle ha en liten utlottning.
♥Canvastavla med text♥Cupcake örhängen♥
Min mamma är så snäll så det är hon som kom med örhängena och sa att jag skulle ha en utlottning
på bloggen med dom..så dom har hon köpt då hon var på semester till någon av er=)
Det är samma som allti:
 l lott=  kommentar här på bloggen eller FB
2 lotter= kommentar+ länka till utlottningen på er sida
3 lotter kommentar+länka+bli följare
skriv hur många lotter du är med på i kommentaren
Jag hoppas att lite fler vill vara med denna gång, då skulle jag bli sååååå glad.
  Kram på er alla och ha en underbar torsdag

6 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Så klart att jag vill vara med! Jag kommenterar + följer + länkar så jag kniper 3 lotter. Nu håller jag både tummar och tår för att det är min tur att vinna. Superfina vinster! =)

kram kram

anise sa...

Gomorron
Absolut vill jag vara med i din utlottning..
3 lotter till mej..Tack...hoppas på tur.kanske
fru Fortuna tittar åt mitt håll..
Kram på dej
Anita

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Så gullig mamma du har som tänker på din blogg, jag är gärna med. Blir 1 eller 2 lotter, kommer en montör snart, har trassel med datorn.
Kramar
AnnaMaria

Louise Vita Drömmar - My lovely Days sa...

hej vännen! Jag tar gärna en lott, så söta örhängena var! Kramar

Himlavit sa...

Jaa så klart vill jag vara med i din utlottning =D
Jag är redan följare och kommenterar så ofta jag kan =) Länkar givetvis!

KRAM Tessan

Vickan sa...

Åh,jag vill,länkar på min FB också :)
Kram!