onsdag 30 november 2011

Obs Onsdag!! datum fel igen Hjälp mig någon!

Morning morning!
Då var det onsdag igen och längsta dagen på veckan tur att jag iallafall har min
 timme att korta av med
några veckor till iallafall, hoppas att jag kan få ha det så efter nyår med.
Min situation på arbetet är så
att jag blir varslad en gång i halvåret för att sedan få förlängt i 6 månader till, inte så kul faktiskt.
Hallå hallå någon som vill anställa mig??????????
Jag är en jäkel på att arbeta är aldrig sjuk och lättlärd hihi!
SLUT:::
I går kväll fick jag lite tid över och började måla dörren ut till hallen,
 tänkte först lämna in våra dörrar
på spraymålning men dom tog 700:- / dörr + att man får vänta jättelänge på att få dom tillbaka så...
Har även målat klart min stora plåttavla, vet bara inte riktigt var jag ska ha den..
.får stå och vila i köket ett tag=)
Hoppas ni alla får en bra dag idag
Kramizar

3 kommentarer:

Pia sa...

Så du har målat tavlan själv???!!! WOW!!!! Hur bär sig folk åt att få till stånd så fint??!!!

Dörren ser ju fin ut!

Kraam!
-Pia-

Ardisia sa...

Hej hej! SÅ fint det blir, och det är så avslappnande att måla!

Var bor du nånstans? så jag kan kolla om mina kontakter har ett jobb åt dig :) Man vet aldrig..

Kram Mia

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Go´kväll!
Klart du ska måla dörrarna själv. Händig som du är :O)
Hoppas det löser sig med jobb.

Trevlig kväll!
Kram Milla