onsdag 23 november 2011

onsdag(fattar inte varför datumet hänger sig mitt i veckan)

♥♥♥♥♥♥♥
God Morgon Världen!
I går kväll hann jag plocka fram lite julpynt och förvånades över vad myckett råkigt pynt vi hade också....
Måste nog kanske kö....nej nej  nu får jag ge mig hihi.
Var ialla fall på promenad på byn i går kväll och då passade jag på att gå in och
handla vita hyacinter som ÄNTLIGEN kommit och en ny stjärna till stora tjejens fönster.
Pappa kom förbi på en fika och jag fick en frigolit dalahäst av honom som
han skärt ut och vips så var den svart sprayad och står nu här ståtlig och fin på min hylla.
Idag ska jag ha möte på em men sen hoppas jag att jag hinner plocka lite mer..♥♥
ME LOVE X-MAS



2 kommentarer:

Gail sa...

Hi Gabriella...it all looks lovely !! I am waiting to get some white hyacinths as they are sooo nice ! Have a nice evening !
Gail x

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Härligt att få plocka fram julpyntet igen! Snäll pappa du har som vet vad som värmer en dotters hjärta - en häst i frigolit - I like! =)

Kram kram