torsdag 10 november 2011

torsdag morgon...

Hej och hå!!!
Jag skulle aldrig skrivit det där inlägget igår att nu då tjejerna är så stora så
får man äntligen sova på nätterna hihi!
Minstingen väckte mig kl 03:00 och hade massor av värdsliga funderingar och svårt att somna om
Efter en timme ville hon gå in i våran säng och det var ju OK. 04:30 precis då jag
kände att nu somnar jag till sista halvtimmen.......
-mamma kom jag har drömt en mardröm och jag måste gå på toa... tipptapp....
sen gick kaffebryggarn på då jag legat hos henne en stund så det var bara att knata upp
Det blir en lång dag idag♥
Förövrigt börjar jag känna mig lite höstig..dvs förkyld,gräslig i håret och torra händer..
snälla december kom snart  med lite ljus♥
Idag har jag letat fram världens bästa handkräm från BodyShop
Fick min första tub av den av en omtänksam Åsa då jag jobbade på lab ett halvår och höll
på med gips hela dagarna så händerna var alldeles snustorra, nu är jag beroende.
Nu ska jag ta och kolla runt lite så ha en go dag alla.
Pst! kolla denna ljuvliga tavla nedan som min dotter gjorde då hon precis höll på att
upptäcka bokstävernas värld för några år sen..stumpan♥


4 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

ja, de små liven kan göra små nattkuppar långt upp i åren, ända tills de flyttar hemifrån faktiskt...först är det kissnödigt och mardrömmar och mörkrädsla, sen är det utekvällar och kärlekssorg-lycka...hum....när man är mitt uppe idet är det inte så roligt men sen saknar man det som sjutton...kramis semlan

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Ja, jag läääängtar efter de nätter då man får sova tills man vaknar av sig själv. Men men... då saknar man väl de små stegen på nätterna istället. Hihi. Tjusig teckning! Kramis Milla

Vintage House sa...

Hej
Vilken jobbig natt och kan tänka mig att dagen blev lång..
Visst längtar man till december:)
Hoppas du känner dig bättre!
kram
sandra

Krusidull sa...

Hej på dig..
Nja scones till frulle är snarare ett straff för mig... äter inte kolhydrater!! så det blev no lyx for me.. Fin din blogg är
Kram
Krusidullan