torsdag 1 december 2011

Torsdag var det=)

Morning!
Kolla på Leila igår kväll..men jag fick inte någon julkänsla i kroppen för det SUCK!
Det måste nog till lite Ernst för det hihi!
Det ända jag vet nu är att jag MÅSTE baka lite whoopies någon dag
såg någonstans att en tjej gjort med saffran och mörk choklad och det lät väl gott=)
Jag har kommit lite närmare jul i går iallafall för nu är julklänningarna till
tjejerna beställda, Pomp de Lux för minstingen och H&M för stortjejen. Hade verkligen
önskat att min stortjej också kunde fått något  från PdL men strl slutade vid 152 Snyft
Har ni några småtjejer som ska ekiperas upp måste ni bara gå in och kolla in deras kläder WOW!
Nej nu ska här mummas upp för arbete.
♥Kram på er där ute♥


Pst!
Vill bara berätta för er att nu på lördag mellan 12-15 så är det
julmarknad uppe i Karlberg.
Det är Monica med inredningsbutiken Krusidull som anordnar den nere vid sin gårdsbutik
http://hemmahoskrusidull.blogspot.com/
Det är väl ett perfekt tillfälle att hitta lite julklappar♥.

4 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Godmorgon!
Ibland strular blogger, men till nästa inlägg testa att välja "alternativ till inlägg" står med blå text under själva inlägget, sedan väljer du "planerad till" och i den rutan fyller du i datum och klockslag, sedan trycker du på publicera knappen, då borde det bli rätt.
Om du redan gör så, så kolla dina inställningar på själva tiden för bloggen, vet att min hade typ amerikansk tid när jag startade min så det vart ju lite tok innan jag fick till det.
Hoppas det löser sig för dig.
Kram kram Anna

gamla skolan sa...

Hej ! jag hade fel tidsinställning hos mig länge innan jag kom på hur jag skulle göra , då visade det också ibland fel dag , beroende på när på dagen jag gjorde inlägget . Så titta på dina inställningar , kanske är det så enkelt :)
Lycka till ! Kramar // Susanne ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Jag tittade också på Leila, och såna våfflor ska jag nog göra. Mysigt ställe du visar, kommer bli en fin julmarknad.
Ha en toppendag
Kramar
AnnaMaria

Mamma Z sa...

Fin vännen då.. SÅ himmelens glad jag blev av det du skrev på min blogg :-) Du har sannerligen ett gott hjärta du!!

Julefrid och julestök och allt vad nu som stundar.. Julkänsla?? Jag tror det har med vädret att göra.. Om det fortfarande känns som midsommarafton stundtals så är det svårt att känna in julen..hällregn o 9 grader varmt..blommor som blommar i rabatten..

För egen del kom julkänslan de senaste åren då jag o tobbe åkte tåg till stockholm, såg hans idol Carola och julkonserterna.(blev 4 st) ett stockholm som badar i jul överallt, gamla stan..kallt, massor av snö..mysiga fik med lusssebullar och stressade människor som hämtar andan..
Det kommer inte i år, så jag får söka den känslan på ett nytt ställe i år..

BAmsekrame på dig så hörs vi!!