onsdag 7 december 2011

äNTLIGEN HAR SNÖN TÄCKT MARKEN

Jippey!
Då vi vaknade i morse var hela Norberg vitt♥
Eller i morse, jag och ´Mallan har varit vakna till och från hela natten
stackarn har inte kunnat sova= inte jag heller.
Hon har ändå varit pigg på morgonen men nu börjar hon slakna igen stackarn och har huvudvärk också

Sjuk eller inte men känna på snön måste man få


Igår kväll tog jag en promenad och hämtade paketet från Pom de Lux
♥♥♥

Lite kläder ska bli julklappar men den här är till julafton

KUL ATT DOTTER TYCKER SAMMA SOM MAMMA OM KLÄDVALET FÖR
EN GÅNGS SKULL

SÅÅÅÅÅ FINA KLÄDER OCH I MIN FAVVO FÄRG

NU HAR LILLA TÖSABITA SOMNAT I MITT KNÄ MÄRKER JAG
PLUTTEN...
HA EN HÄRLIG DAG

2 kommentarer:

Gabriella sa...

test

Livsglitter - en blogg om ljuva ting sa...

Vilken söt liten tjej du har, och jag verkligen älskar Pomp delux kläder! Så fina!!