torsdag 29 december 2011

Bara 2 dagar kvar till semester =UNDERBART


God morgon Världen!
Jag tror jag börjar återvända till livet=)
Det var väldigt länge sen jag kände mig sjuk en hel
vecka, kommer inte ihåg när det var sist.

Har ni börjat planera in NYÅRS supén än?
Man vill ju att det ska bli något nytt
men jag får slå mitt kloka huvud
i hop med svägerskans och se vad
vi kommer på. Det ärt lite knixit att
få till så att alla kan äta från allergiker-5 åringar-

I går kväll gjöt jag iallafall bordsplaceringar och
bordsdekorationer så jag väntar med spänning på hur dom
blir när dom stelnar..väntan är jobbig vid betongpyssel hihi!

>satt in en bild idag på min söta Tilda Ängel som jag så länge velat ha en>
Gissa vad som låg i ett paket från käresta mamma på julafton?
Tillsammans med ett presentkort på CHOKLADMASSAGE♥
Mamma hon är bara bäst

  

En bild till vill jag visa er på min söta poncho som mamma rotat fram nu när hon
flyttstädat. Visst är den fin..en riktig decemberponcho.
det söta julkortet hade våra vänner Mahlin & Magnus skickat
och jag är imponerad av henne sååå sött och fint gjort.

Ha nu en underbar TORSDAG♥

11 kommentarer:

Vit dröm sa...

Vilken härlig poncho :)
Hoppas ni kommer på nåt nytt och gott som alla kan njuta av på nyår!
Kram Anna

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Den var verkligen en glad och härlig poncho:) Perfekt till julen, men jag kan även tänka mig en kylig sommarkväll, till klänning och röda träskor!
Söt Tilda ängel också.

Tack för kommentar hos mig. Och visst är det så att julen är underbar, men lika underbart är att det betyder att snart börjar det nya året, och då vill man ju ha ljust och fräscht inne igen:)

Kram Susanne

Lilla Majken sa...

Vilken söt poncho.

Lycka till med nyårssupén.

Ha en fin dag! Kram Therese

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin Tilda du fick, och jättefin poncho. Och nu ser jag att vi har likadana strumpor, dom är så goa och fina. Skönt att du mår bättre nu. Önskar dig ett fint och GOTT NYTT ÅR!
Varm kram
AnnaMaria

Vårt röda hus sa...

Kul att du hänger med:) När man börjar bestämmer man HELT själv!!

Hoppas du får en trevlig nyårskväll!
Kram Eva-Mari

Coolaannna sa...

Vilka fina kort du bjuder på!

Och en poncho är alltid skönt! Jag köpte en med amerikansa flaggan-färger till dotter men det gick inte!! Så nu är det en mysfilt vid brasan i stället!!

Kram Anna

Hemmavid sa...

Hejsan!

Tildan är så fin - och chokladmassage - det låter ju heeelt galet underbart!

Kramen Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Vilken söt Tilda.Vad underbart med chokladmassage.Vad söt poncho

Lycka till med nyårsmenyn. Ha en skön torsdag söta du.Kramar Rita ♥

vitaspets sa...

Vilken fin blogg ... Önskar dig Gott Nytt År Kram Karina

HOUSE of MANDY sa...

Åh vilken fin poncho! Riktigt riktigt fin.

Ha en fin kväll.
Kram Amanda

Rapport till Vänfors sa...

Tack för en fin kommentar...blir så nyfiken på nya ansikten så jag kikar in lite hos dig:)
Jättefin blogg kikar definitivt in hit igen.
Kram Annika