fredag 2 december 2011

fredagsmys

God kväll alla rara♥
Ikväll har vi haft lite julmys här i stugan och ätit lite mini julbord.
Jag är ju en stor julmust fantast så då jag var in på "flaskbutiken"
så var jag tvungen att stoppa i en sådan lgrad julmust också.
Har inte smakat den i kväll utan det blev ett glas rött till julematen istället.

TIPS!!
Har man lite överblivna tacobröd hemma och lite god stark ost är detta ett
super enkelt och gott tilltugg.
Man tar helt enkelt 2 bröd , skivar ost emellan och steker i olja på varje sida tills
bröden får en fin färg....kanon gott!

5 kommentarer:

Ida Strandberg sa...

Såg riktigt gott ut måste jag faktiskt prova! kram <3

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Mmmm, ser gott ut både glöggen och brödet då jag älskar både glögg och ost :O)

Lycka till med tvättmaskinen!
Kram Milla

Maya sa...

Så smarrigt det såg ut!
Ha en fin fin lördag!
Kram

Mys och hemtrevnad sa...

spännande med julmusten, har jag aldrig sett förut....får jag leta efter...kramis semlan

Sofia sa...

Hejsan du, va kul att du kikade in till mig och tack för din fina kommentar...... Nu tänker jag kika runt lite mer hos dig!
Ha det gott, kram Sofia