torsdag 15 december 2011


God kväll alla rara!
Idag har jag varit på möte i Västerås hela långa dagen...
Känner mig trött i ögat då jag fick lov att gå upp tidigt
imorse för att hinna fram med tåget.

Vi hade lite julklappsbyte och fick lite jullunch
och det var ju trevligt..

Tog mig en rask promenad till tåget sen så att jag skulle vakna till liv lite
men nu när jag sitter här med svid i ögat konstaterar jag att det ända rätta är att
lägga sig i tid idag.

Jag hann in en sväng på Indiska och inhandlade
en löpare till vårat OTROLIGT långa bord..
Någon som kanske är intresserad av att köpa ett STORT bord med 8 stolar
och har plats för 12 pers??
Känns just nu som det är för stort för oss.


Hittade en underbart fin tvål på
Moderna hem
och den doftar helt ljuvligt
som man vill ta en tugga av den hihi!!

Hann in en sväng på Myrorna
fyndade 2 förpackningar
med julkulor för 30:-
så nu kan tjejerna få pynta granen lite.

Nu ska jag ta och gå och blunda så jag är pigg till helgen!
KRAM

2 kommentarer:

Rosvikslyckan sa...

Hej, tusen tack Gabriella. Det värmer:) vilken perfekt löpare du hittat, vi har också långt bord så jag ska ta mig till indiska o titta om den finns här i Piteå:)

fina fynd på myrorna och gud vilken fin tvål du köpt.

-fin blogg du har!

fredagskram

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hej hej!!

Vilken söt tvålask och röd dessutom passar ju extra fint i jul :)¨

Trevlig fredag!
Kramar Linda