måndag 19 december 2011

God Morgon
Då var vi inne i julvveckan då...
Ute har det iallafall snöat rejält så inte ens tidningsbudet
har varit här med tidningen.

Igår eftermiddag hade jag besök av min gamla arbets kamrat Anita
och inte vilken anita som helst utan världens bästa Anita--

Fick en söt hyacint i kopp av henne och hennes sambo
som för övrigt är lika go han

Idag ska jag ha medarbetarsamtal på jobbet...
sen ska vi avtacka en annan go arbetskompis
som måste sluta,  lunch på
byns Värdshus står på schemat..gott men inte roligt
att bli en mindre på jobbet.

Ibland skulle jag vilja dra tillbaka klockan sisådär 2½ år
och ändå veta vad jag vet idag
Svår ekvation ...jag vet hihi!
Ta det nu lungt alla rara i julstressen
kram

2 kommentarer:

Tina sa...

Det är så gott och träffa goa vänner, det skänker livet energi!

KRAM

hemma hos lilla mej sa...

Fin header du har.Bara så söööt.Skoj att träffa vänner som ger energi.Ha nu en skön julvecka utan stress.Ha en fin måndag.Kramar Rita ♥