fredag 9 december 2011


God morgon!
I natt har det kommit ännu mera snö tjoho!
Har varit uppe och vankat med Malva inatt, kunde först inte sova
sen hade hon jätte ont i magen och sa att hon ville att jag skulle ringa ambulans!!!!!!!
Upp och hoppa och ringa sjukvårdsupplysningen som sa att vi skulle avvakta.
Värmde Barnens favorit HENRY WARMHEART♥ han löser det
mesta problemen här hemma efter att man kört honom i micron 3 minuter.
(Nu blir det inge titta på 112 något mer för tjejen...obs skämt!)
Idag ska sjuklingen få tas hand om av storkusinen
några timmar då jag smiter till jobbet för kortdag.

Tänkte visa er mina sängbord jag målat denna vecka..
Köpte dom på Blocket i våras för 125:- styck
sen har de blivit ståendes i garaget i brist på inspiration

Men nu står dom på plats och jag känner mig nöjd..
Då ska vi inte tala om sambons glädje
och då är det inte för att dom är målade och dom vart bra utan
pga att nu får vi in bilen i garaget igen hihi!

Ha nu en riktigt härlig fredag alla vänner.
KRAMIZAR I MASSOR

3 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

hoppas lilltösen är bättre nu. Mina barn var med hemma i omgångar förra veckan med magkramper, sen blev det inget mer av det...jättefina nattduksbord...kramis semlan

Mamma Z sa...

Vilken tur du hade då..att hitta SÅ snygga bord till det priset..avis *ler*..
Jag har min butik här i stan där jag iof kan göra fynd ibland, Bra Begagnat.. Är så skoj då det går att göra om och resultatet blir så fint :-)

Kanske dotra har ätit för mycket pepparkaksdeg??

Stor kramen!!

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

I dessa vintertider hade jag oxå önskat ett garage ;) Sängborden blev ju toppen!

Hoppas lilla tjejen blir bra snart ♥.

Helgkramar Milla