tisdag 13 december 2011


God tisdag morgon!

Ute 'är det1,4 + härligt december väder....
Vi har iallafall fortfarande lite vitt kvar på marken men det försvinner väl nu SUCK!
I går var jag och tjejerna till Avesta och Franzens, köpte nya överdrag till sittdynorna på
köksstolarna vart jätte nöjd.
Köpte faktiskt nya häromdagen också men hela familjen gapskratta
åt mitt ögonmått då vi kom hem då jag glad i hågen
skulle sätta dom på stolarna..10 cm runt om var dom för små.
Så.. 'är det någon i min närhet som behöver 6 snygga sittdynor i grafitgrått
så kan ni få köpa dom av mig♥
mina stolar har ju ganska stor sitt yta hur kunde jag glömma det?


Idag är det arbete till 14:00 sen möte sen stallet och sen....
ska vi gå till byns kyrka på LUCIA konsert, mysigt♥
Ha nu en trevlig luciadag
KRAM

5 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilka fina stolar du har! Blev jättesnyggt med de nya överdragen:)
Hoppas att ni får det mysigt med Luciafirandet!
Stor Kram Annelie ♥


PS Bonussyster har använt sig av plastlocken till creme fraiche-burkarna till faten:)

Himlavit sa...

Åå där har du en vas med hjärta som ser ut som jumbomuggarna och skålarna i min butik, I LIKE =) Jätte fin =)
Fina stolsdynor också =)
MASSA Lucia kramar
Tessan

Maria/Javabönan sa...

Haha "Bor det 2 barn massa djur och två trötta vuxna" =)

Ja här i Gammelbo bor det en hel hög med trötta människor. ;-)

Snyggt med stolsdynor, blir lite mer ombonat då. Här ligger katterna på stolarna så jag hinner knappt lägga dit stolsdynorna förrän jag får ta av dem och tvätta dem. Hade velat ha några lite juligare (har vit med grå ränder men inte lika som du) sen har jag helvita i skåpet, men de får nog ligga där tills katt-vara-inne-och-lata-sig-säsongen är över.

Passar på att önska dig en fortsatt mysig Luciakväll!

Kraaaaaam,
Maria/Javabönan

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Känner igen det där med ögonmått...inte bra alls. Önskar dig en härlig Luciakväll. Kram Maria

Millygarden sa...

Jättefina stolsöverdrag..i vackra naturfärger det gillar jag!


Kram Marina