onsdag 28 december 2011

Hej på er!
Då var veckans längsta dag gjord..haft inventering och plock för mig på jobbet
idag..Har börjat plocka bort lite tomtar och sånt här hemma men lite jul
vill jag ha kvar till 13 helgen så allt åker inte undan.

Tjejerna har varit och åkt skridskor i ishallen så dom
är nöjda och glada idag.

Har även hunnit med att röja i möss-sjal-vant träsket
ute i hallen så att vi hittar det vi ska ha hm!
Finns inget värre än att stå och leta
kompis till vanten på morgonen då
man ska iväg..

Ha nu en riktigt trevlig kväll!

5 kommentarer:

Coolaannna sa...

Men oj, vilken trevlig blogg man hittade här!!! Tack för att du kommenterade min blogg så att jag hittade hit :)

Kram Anna

lotta sa...

Man känner sig stolt när man städat och röjt eller hur?? jag är som du, julstämningen får gärna vara kvar ett tag!! God fortsättning! Kram Lotta

Två systrar sa...

åh vad kul att jag hittade din blogg....för inte har jag väl varit här tidigare, kanske min syster M? Älskar ditt hjärta med vad du älskar! Den tänker jag härma om jag får :-) Kram och vilken härlig tomte med en stänkare i hägsta hugg!!! Kraaaaam! Charlotte

Vardaxlyx sa...

Jätte fina bilder du bjuder på denna onsdag! MASSA varma kramar till dig denna onsdag!

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hello på kvällskvisten!

Skönt att höra att du åxå mår bättre.

Ja, möss-sjal-vant träsket borde verkligen tas om hand här åxå, MEN det får bli en annan vecka ;)

Kram på dig!