onsdag 21 december 2011

Julstök på Dunderbo♥
I går kväll kavla kidsen upp ärmarna och bakade
ostylat jag vet men så här ser det ut hemma hos oss =)hihi!
Kompis Emma & Thilde bakade pepparkakor
Och Malva & Jag körde knäckebröd..

Ikväll ska jag  försöka få till något mjukt bröd..någon som
har bar tips på gott bröd?

Hoppas att ni alla får en underbar dag och tänk på att julafton
kommer och går så stressa inte ihjäl er..
då blir man bara sur,trött och ingen vill
vara i närheten av er hihi♥
kramizar




5 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

så goa knäckebröden ser ut. Jag bakar alltid rågsiktskakor som jag river ner ett äpple i och tillsätter ett ägg i smeten. Det blir saftigt och gott...kramis semlan

gamla skolan sa...

Vilka fina knäckebröd!! Det har jag aldrig bakat , skulle man kanske prova :)
Ha en fortsatt fin julvecka !
Kramar // Susanne ♥

Njut av livets goda ting sa...

Hej
Vilken mysig bakkväll, va härligt det ser ut :)
Tack för din hälsning inne hos mig.
Ha en jättefin onsdag.
Kram kram
Jessica

Vintage House sa...

Hej så mysigt ni har det och så vackra knäckebröd:)
ha det så gott
kram
sandra

Vardaxlyx sa...

Tack för dina varma ord! Gillar din blogg oxå och någon gång framöver kan du kanske bli dagens blogg ;-) Jag önskar dig en KANON trevlig kväll så syns vi snart igen!
KRAMKRAM