måndag 5 december 2011

måndag igen♥

God måndag morgon!
jag vill först börja mitt inlägg med att tacka,buga och bocka och krama om
alla 131 st som var in och kikade på min blogg igår♥rekord för mig.

Idag är sista dagen för utlottningen hos mig
Cupcakesörhängen
Liten Canvas att ställa fram så tomten törs ringa på.
Lägg en kommentar så är du med på en lott
eller:Kommentera inlägg på FB
eller:Maila dunderbo10@telia.com
2 lotter får du idag om du lägger till dig som följare också.

I går kväll var pappsen på fika besök och gissa vem som är överlycklig då?
Här blir man inte bortschasad heller tänker han väl=)

Får se om jag blir hemma och vabbar idag ...ska väcka upp tjejerna snart och se omThilde piggat på sig
Hon var lite febrig i går kväll men inte mer än 37,8, det som oroar mig är att hon är så
kass i luftrören, hostat som bara den i helgen sen säger hon att hon inte riktigt får luft ibland.
Det lär nog bli ett besök till läkarstationen idag. Kusinen har ju varit hemma mer eller mindre
i 4 veckor från skolan och förra veckan konstaterade dom lunginflammation=(
så man blir ju lite orolig för ♥:at
Hoppas att ni alla får en trevlig måndag och hörrni........
förök att inte få julstressen att ta över era kroppar hihi!
KRAMIZAR

1 kommentar:

Ida Strandberg sa...

De låter inge roligt men lunginflammation =( du får krama om tjejerna från mej åwilliam! Kram