lördag 10 december 2011

Min fina vinst ♥

Lördag morgon=inte sovmorgon
I går kväll fick liten hög feber igen så det har varit orolig natt
och tidig morgon..stackarn♥
I går kväll vart jag iallafall överlycklig då min syster ringde och sa att hon
läst på en kommentar hos mig att jag vunnit något


Snabbt på med datorn hihi!!
helt otroligt glad blev jag då jag såg att jag vunnit
dessa fina kuddfodral på bloggen
http://myshabbychichouse.blogspot.com/
Visst 'är dom bedårande fina
Finns att beställa här om någon är intresserad
http://www.butikstoraholm.se/index.do
118st var med och jag vann

Inte nog med det för ni vet ju att jag vann
ett så fint ljus från Nordingården
i början av veckan
tur har jag haft iallafall denna vecka då jag haft sjukstuga hemma
Kram alla nu ska jag gosa med sjuklingen
♥♥♥♥♥


3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till dina fina vinster.Tror att du är en lite turgumma !haha.Hoppa satt ditt barn kryar på sej inte skoj när dom är sjuka.Tusen tack söta du för dom fina papprena med alla söta och fina ord.Ha nu en skön lördag och ha det så bra du bara kan med sjuklingen.Varm Kram Rita ♥

Ullis sa...

Grattis till din fina kudde! En likadan skulle platsa väldigt bra i vår soffa. :)
Ha en fin helg!

Ardisia sa...

Hej! Och grattis till fina vinsten! riktigt lycklig måste du känna dig =)

Inte kul med sjukdomar, krya på er!
Kram Mia