måndag 26 december 2011

min jul i lite bilder♥

Hej på er alla julfirare!
Har varit dåligt med inlägg nu men nu kommer liten sammanfattning av min
jul...som jag förövrigt firats med halsont,hosta och huvudvärk som bästa vän

På julaftonsmorgon var vi upp i arla morgon och hade mysig stallfrukost och
julklappsbyte med alla goa stallvänner

Sen bar det av hem...
vi delar alltid ut våra egna paket till frukosten hemma
så det fick bli lite fördröjning på detta men...
Alla glada och nöjda och som vanligt blir det lite för mycket paket
mot vad vi tänkt oss.


Våran gran inhandlad hos Lions...jaja pengarna går ju till
ett ändamål hihi den var växt åt alla möjliga håll och var omöjlig att få rak.





Mina älskade syrror ,jag mamma och lilla Clara
Åh vad jag älskar min familj

Pappa och systerdotter Cajsa
♥♥♥♥

Har aldrig träffat en så superb tomte men så är han
ju ända från Finland också
Barnen var alldeles lyriska över att vi haft en så rolig tomte hos oss.
TACK TOMTEMOR JESSICA FÖR LÅNET AV TOMTEFAR

Farfar Bosse & Malva

barnens goa gammelmormor Britta & Malva

Faster Anna & Thilde

Då har ni fått se lite från våran jul
Idag blir det att kurera sig och unna sig att få vara sjuk hihi
Ha en bra annandag.
Kram

10 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad härliga bilder du bjuder på.Ha nu en lugn och skön annandag vännen.Krya på dej .Många kramar Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var roligt och få se bilder från din jul, så julfina alla är. Ni är en stor mysig familj.
God fortsättning och kram
AnnaMaria
Och krya på dig

Anonym sa...

God fortsättning till Er alla! Pigga på dig!
Kram kram från Y med familj

Kristina sa...

Hejsan!
Vad roligt att få se din jul! Det riktigt lyser igenom bilderna vilken härlig och glad familj ni är!
Ha en fin vecka!
Kram Kristina

Allt och/eller Inget sa...

Tack för din kommentar, vad roligt att du lämnade en hälsning! Vad fin din tjej är i lika dan klänning som min dotter. Snyggt med knästrumpor till.
God fortsättning! /Linda

Lyckoslanten sa...

Ser att du har haft en fin jul med din familj! God fortsättning! ♥

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Mysiga julbilder!

Kram från Australien♥

bakom berget sa...

Tack! Krya på Dig nu!
Kram Åsa.

Vardaxlyx sa...

Vilka underbara bilder! Massa kramar till dig!

Liza sa...

Ser ut som om du haft en härlig jul!
Supermysiga bilder!

God fortsättning!

Kram Liza