onsdag 14 december 2011

Min vinst har kommit tralalalala

God eftermiddag
Idag vart jag glad då jag kom hem och min vinst låg
på köksbordet..så fina kuddfodral jag vunnit..
fram med strykjärnet och leta på inne kuddar♥


Så där vart det lite juligt i sovrummet också♥
Hade helst velat ha en vit fin kökssoffa att lägga dom på men
nu har jag ingen, får försöka hitta en=)
Någon på nära håll som vill bli av med en??


En katalog med bedårande fina bilder låg också i paketet
Tänk ifall man kunde ha det så här fint hemma.
I Would be in heaven♥
Trevlig kväll alla vänner!

5 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej hej o grattis själv till din vinst!
Jätte fina kuddfodral och de passar ju så fint där på sängen.
En jätte fin blogg har du o vilka söta döttrar!
Ha en fin kväll!
Kram Katarina

Anonym sa...

Din blogg är lika fin som ditt hem, känner mig privilegad som får komma å besöka ditt hem då och då för möten.
Ha det gott!
/Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron och grattis, vilken fin vinst. Hoppas du hittar en kökssoffa, kolla blocket.
Ha en toppendag
Kramar
AnnaMaria

Marie sa...

Grattis till vinsten, så vackra kuddar!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Hemmavid sa...

Stort grattis till din fina vinst!
Kuddarna är ju jättefina..

Ha en fin kväll

Kramen jenny