söndag 11 december 2011

puh så var söndagen slut......

Nu ligger jag i sängen...helt slut.
Har röjt på barnens rum idag och kastat massor av saker
och det känns så himla skönt.
Har monterat ihop deras nya skrivbord som vi köpte igår.
Båda tjejerna var så nöjda då dom kom hem och såg
vad mammsen hunnit med.
Har även hunnit med världens härligaste ponnytur också..
vad går väl upp mot en galopp i snö och solsken..
TUR ATT DET ÄR MÅNDAG I MORGON
SÅ JAG FÅR VILA LITE.
Thildes rum


Så kul att se en så nöjd tjej♥
mer bilder kommer från malvas rum i morgon
kameran strejka då jag skulle fota hm!
God natt på er alla!

3 kommentarer:

Pia sa...

Ja, tur att det är måndag så man kan vila sig på jobbet,hihhii!

Så jättefint och prydligt rum!!!

Kramen!
-Pia-

Tinas vita bo sa...

Vad duktig du varit!! ja då är det ju skönt att kunna vila ut idag. :)

Tack goa du för erbjudandet att skicka mig saffran!
Men det behövs inte, vännen ♥
Min mamma kan skicka mig det. :)
Det var lite kort varsel bara. :)

Och tack så ♥ligt för alla dina gulliga kommentarer hos mig!

Ha en fin vecka
kramis Tina

HOUSE of MANDY sa...

Hej.

Va myisgt ni har gjort! :)

Kram Amanda