fredag 16 december 2011

Så där var det helg då♥♥♥
Har fixat lite julklappar idag så jag har det
gjort...härligt
Fröknarna har ett varsit paket från
Krusidull ligger och väntar..
Jag har också fått mitt ...LYCKA
hittade ett gammal fönster utanför butiken som jag letat
efter..fint va! nu lär det bara målas vitt runt fönstrena
i framtiden, hatar det brunlaserade.


kolla vilken överraskning jag fick av min arbetskompis idag♥
så rart . Ska åka till stallet nu sen blir det mys i badet
innan vi ska iväg och få lite glöggmys♥
Ha en trevlig fredag kväll

3 kommentarer:

G:a Affären sa...

Så roligt att du kommenterade på min blogg!
Finns det doftljustillverkare i Norberg? Det var en generös gåva du fick, härligt med såna arbetskompisar.
Jag har också varit en ridtjej men inte längre, min älskade häst är i hästhimlen.....
Hoppas du får en trevlig glöggkväll!
♥ /Cia

HOUSE of MANDY sa...

Åh va roligt med en liten överraskning,. det uppskattas alltid :)

Trevlig helg till dig.
Kram Amanda

Vintage House sa...

Hej
Vad mysig överaskning och kul med fönstret:)
ha en mysig helg
kram
sandra