torsdag 29 december 2011

strax läggdax...

Ett sent inlägg från Dunderbo.......
Är superglad för idag har jag fått mitt paket från Millami med min
nya klänning♥  så fin var den.
Satt kanske lite tajt men vad gör inte det efter
en veckas liggläge med godis hm
Nytt år nya tag..stockholms halvmara ska få in en
anmälan till så får det bli--inte hänga läpp


hittade på roligt pyssel idag, tänkte man kunde dekorera glasen med dessa
på nyår, dom var väl lite skojsiga..och roliga att göra
God natt på er därute--

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin glasdekoration:-)
Hoppas att er jul har varit toppen.
Kram Yvonne och co på Stålgatan

Coolaannna sa...

Finfin dekoration!

Oj, Maran :) Jag ska springa Göteborgsvarvet men vet inte hur...ligger lite efter i träning men ska ta tag i detta NU!

Gott NYtt År!

Kram Anna

Lisa sa...

Hejjj söta.. Så kul att du tassade in på min blogg. Ja vi är väl begåvade med gröna fingrar vi.. Fin blogg du har. Har lagt till dig så jag kan följa dig. Mycke fint här du. Hittade tom en utlottning, yezz. Fina dekorationer hur fixar man sånt ?? Så söta tjejer du har. Nää nu måste jag susa till jobbet. Ha de så bäst idag och vi hörs...

Kram Lisa

Lantliv i Norregård sa...

Finfin klänning!

Gott Nytt År:)
Kram Malin

Nelya sa...

Superfin klänning!
Önskar dig ett Gott Nytt År!!!!

Kram kram
Nelya

THILDE sa...

haha nee men den var ju så SNYGG fast det är faktiskt 12 grimman:)♥

Krusidull sa...

Gott nytt år till er på Dunderbo. Hm det blev en Molly iaf, lovar att den tröttnar du inte på i första taget.
Nyårskramar
Krusidullan

Kristina sa...

Kikar in för att önska dig ett gott nytt år!
Klänningen är superfin och maraton....vad hurtig du är!
Tilda är superfin, jag älskar dom och har ett helt gäng!
Hoppas du får en fin helg!
Kram Kristina

Marie sa...

Superfin klänning!

Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram Marie

Ainosofia sa...

Happy New Year <3

Snäckskalsdalen. sa...

Gott Nytt År och kul att du hittade in på min blogg - så hittade jag till din.
Och du har fått en riktigt fin klänning ser, inte ser den liten ut! Snarare perfekt!
Stjärnorna på glasen var en superbra idé!
Hoppas vi ses och hörs igen!
Agneta kram

Anonym sa...

Fin klänning men skulle aldrig köpa en bara för märket.....skulle det stå tex Lindex, visades det säkerligen inte upp;) inget ont men 'är så trött på märkesfixering... Gott nytt år....Pia

THILDE sa...

svar till anonym=)är inte speciellt märkes fixerad..skulle du följt min blogg skulle du veta det...jag lägger ut annat jag köpt också runt 200:- det är det som är bra..bara man gillar det man köper=)Ha det så gott kram Gabriella