tisdag 27 december 2011

UTLOTTNING TOM 8 /1


        Hej alla trogna besökare!
Jag blir sååå glad att ni är så många som går in
och kikar hos mig=)
Tänkte att det skulle vara kul med en utlottning
Som är sponsrad av Salong Kubera
här i byn..
I den lilla giveaway påsen finns
Shampoo-Conditioner-Powerpaste-hairspray
Borste
Tusen tack till Jessica & Unni på världens bästa salong
Tänkte att jag skulle underlätta lite för er
som vill vara med så...

det räcker att kommentera
Men självklart blir jag så superglad om ni länkar och lägger er som följare
Utlottningen avgörs 8/1
Lycka till!

24 kommentarer:

Malin Garp sa...

Bra initiativ, bra blogg och bra salong. Vinnande koncept :)

A House With A View sa...

Vilken jääääättefin utlottning!! Jag vill gärna vara med i den!!! Länkar från mig och hoppas på tur!!!!

Stoooooooooor kraaaaaam aka

Anonym sa...

Fan Gabben! Jag kan ju inte säga att jag tjuvläser din blogg. Roligt att följa familjen!

Anonym sa...

Hoppas jag vinner!

Erika G sa...

Självklart vill jag vinna!

Gabriella sa...

för att man nska kunna vinna lär man ju ha ett namn hihi=)

"Hemmet är min vrå" sa...

Absolut, jag är med o länkar också. Kram Mimmi

Anonym sa...

Hej Gabben =) Lämnar en liten kommentar eftersom jag är in här dagligen på din fina blogg <3 Stor Kram Sofia

Katta sa...

Jag är en ny läsare på din sida. Så givetvis så hoppas jag att jag vinner. Kram

Vardaxlyx sa...

Åhh självklart vill jag vara med =) Funkar det om du du blir dagens blogg fniss ;-)
MASSA onsdagskramar till söta dig!!

Ellinore sa...

Jag vill vara med! :)

Anonym sa...

Tävling... ja men då vill ju jag också vara med :)

Kram
Susanne

Coolaannna sa...

Hittade hit genom ditt avtryck i på min blogg vilket gjorde mig väldigt glad!

Tävlingar är alltid roligt!Brukar inte vinna men titulerar mig för att ha tur i kärlek <3!!! Så himla fint pris :)

Jag följer din blogg som följare och kommenterar!!

Kram Anna

Familjen Giraff sa...

Hej Gabben. Har lagt till mig som följare av din blogg. Den är verkligen inspirerande till heminredning. Mycket fint.

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Som rätt nybliven mamma så har mitt hår blivit riktigt risigt efter graviditeten.

Ha det gott, hälsa Jessie. Kram jeanette

Ida sa...

Jag vill va med på utlottningen!! =D å jag länker ifrån min blogg så fler ser detta =) Kraaam

Ullis sa...

Jag vill förstås vara med!

Lisa sa...

Hej igen...Klart man vill vara med på detta. Håller tummar och tår och hoppas..Gör allt man ska såklart..

Kram Lisa

Camilla sa...

Jag är ingen trogen besökare, tvärtom är det första gången som jag tittar in hos dig. Men det blir fler gånger, det kan jag lova. Vilken mysig sida du har! Jag vill gärna vara med i din utlottning och jag har länkat till dig från mig så kanske fler hittar hit (hoppas det).

Önskar dig ett gott nytt, kram Camilla

Maria Eklund sa...

Fin blogg och fin salong. Gott nytt år till er!

Uttan sa...

Självklart vill Jag vara med och tävla.
Har länkat hos Mej i högerspalten.

Kram!

Anonym sa...

Jag är gärna med:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Lotta sa...

jag vill också vara med!

Alexandra sa...

Hej jag vill gärna vara med i utlottningen!

MVH
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Jasmine N sa...

Jag e gärna med :) Mitt hår e i behov av bra hårvård.
kramar
kladdkaka1984@hotmail.com