tisdag 6 december 2011

utlottningen klar♥♥


Hej på er alla!
Här kommer rapport från sjukstugan....
Stora tjejen börjar tillfriskna så går allt som det ska så får hon gå till skolan i morgon
Lilla tjejen kom hem från skolan igår med hög feber och ont i hela kroppen
Så det blir att bli hemma några dagar till

Har haft hjälp av Thilde att dra vinnaren i utlottningen också....
Canvastavlan vann en tjej som heter Åse och har deltagit via FB
Dom söta cupcakes örhängena vann Louise med bloggen

En otroligt fin blogg har hon
gå in här och kika runt och få massor av härlig inspiration
http://louisevitadrommar.blogspot.com/


5 kommentarer:

Livsglitter - en blogg om ljuva ting sa...

Ohhh va roligt!! tacktacktack! Min adress är Louise Hietanen Laritbacken 6 77250 grängesberg.

Massa kramar!!

Hemmavid sa...

Hejsan!

Så fin blogg du har! Lägger till mig som följare genast!

Tack för titten hos mig!
Kramen Jenny

Vardaxlyx sa...

Hej! Vilken fantatisk blogg du har och bloggkärlek är helt min grej =) Kanon najs blogg du delar med dig!
Kramkram

Livsglitter - en blogg om ljuva ting sa...

Hej fina du!

Du menar ett sådant här popup fönster som jag har? Då går du in på intällningar i din meny på bloggen sedan in på kommentarer på den sidan ska det stå olika alt till kommentarsfältet ( tror det finns 3 stycken ) kryssa i det du vill ha och skrolla längst ner på sidan och spara. Hojta till om du inte förstår <3 Kram

Vintage House sa...

Hej
så fint du har gjort det..
Men så tråkigt att ni är sjuka..
ha en mysig dag
kram
sandra