måndag 23 januari 2012

Då var måndagen gjord..nice!
Har varit & inhandlat lite gott vin tills i morgon kväll=)
Ska till Stockholm på kurs 2 dagar och det ska bli så
intressant, Barntandvård står som tema.
Mysigt med lite småprat på hotellrummet och hotell frukost.

Har fått lite positiv energi på kvällskvisten också
pratat med min gamla jobbarkompis som är en av de mest
underhållande och goaste personer jag vet.
saknar henne varje dag♥

Nu ska jag ta och packa ihop lite kläder som jag ska ha med mig
Go kväll på er!


10 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Gokväll i stugan!

Kul med kurs i storstaden. Hotellnätter med deras härliga frukoster brukar ju inte vara fy skam. Vinet du packar med dig är ett av mina favoriter men höll knappt på att hitta det i veckan när de lindat pappret om.
Tack för ditt tipps om eran lokala slalombacke, tål att funderas på.
Ha nu en skön och innehållsrik resa, kram Ing-Britt

Zinkhjärtat ♥ sa...

Så mysigt det lät med hotellfrukost och lite egentid:)
Ja man lär sig en hel del när man bloggar:)!
Ha det så härligt i huvudstaden
Stor Kram Annelie ♥

hemma hos lilla mej sa...

Vad underbart med hotellfrukost och egentid.Ha det nu så mysigt i huvudstaden.Mys njut och var rädd om dej goa vännen.Ha det bäst kramar Rita ♥

Hjärtruds Stuga sa...

Hotellfrukost är något man kan längta efter. Ha det gott i huvudstaden.

Kram Karin

Vardaxlyx sa...

HALLO HALLO!! Jag vill skicka dig en varm tisdagkram!
<3

Snäckskalsdalen. sa...

Hoppas ni får lite tid över för avkoppling i vår vackra huvudstad!
Agneta kram

Linnebo -Mia sa...

Hotell låter härligt =)
Hoppas du får det riktigt bra!
Kram Mia

anise sa...

Kul med kurs..litet avbrott i vardagen är aldrg fel.. hotellfrukost och lite vin å prat på hotellrummet det är grejer de.. ha det riktigt bra
Karm Anita

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Barntandvård jobbar jag med också, vi kunde ha hamnat på samma kurs ju! Jag var ganska nyss på en i Stockholm, hotellet låg nere vid stationen och kursen var på hotellet vi bodde på. Ha nu fina dagar, det är mysigt och slappa lite och ta lite vin på rummet efter avslutad kursdag.
Kramar
AnnaMaria

Kristina sa...

Vad mysigt med kurs i storstaden! Hoppas du haft det bra! Ska prova vinet jag ser där!
Ha en fin kväll!
Kram Kristina