tisdag 31 januari 2012

Dax för en ny härlig dag!
Då måndagen är gjord så känns allt helt plötsligt så mycket mänskligare KONSTIGT!
Idag har jag mycket i min tidbok så dagen kommer att gå fort. Slutar dessutom
1,5 timme tidigare det hade jag glömt=) ska på möte....

Ute är det -8,3 så lite mildare väder är det också idag

Jag längtar otroligt mycket efter sommaren nu så idag bjuder jag på 2 bilder från i somras
Allt går så mycket lättare då man har ljusare kvällar och mindre kläder som ska bylsas på
Ha nu en underbar tisdag alla vänner♥

5 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Och här sitter jag och är glad över att vi fått lite, lite rimfrost! Äntligen lite kyla, jag tycker ju om det.....Fina bilder har du! Och det ser jättehärligt ut!
Agneta kram

Krusidull sa...

Jodå visst var det din pappa!! cool kommentar tycker jag. Tror du inte jag lyckats tappa bort din mail adress oxå..
Ha en härlig tisd.. förlåt menar fredag ,)
Krusidullan

Jenny sa...

Hej Gabriella!
Vad härligt med lite sommarbilder såhär i januari:)
Gillar inte det här kalla vädret, är så frusen av mig.


Vad fin er tvättstuga är som du visar härnedan!

Ha det bra,

Kraam Jenny

Linnebo -Mia sa...

Här är en till som längtar efter sommar. Det känns såååå långt dit just nu.
Fina bilder!
Kramen ♥

Gail sa...

Hello ...thanks for your sweet comment x love these photos they are so sunny and nice !! roll on summer ! Gail x