tisdag 10 januari 2012

                                                               GÄÄÄÄÄÄSP!
Nu ska man allså vara pigg och alert efter 9 dagars ledighet eller???Känner mig så trött . var och panikhandlade massa frukt i går få se om en C-vitamin chock hjälper.
 Ute har det kommit ett lager med snö fin fint kan det kanske bli lite slalom till helgen må tro?
Förra året bodde vi mer eller mindre i backen men nu lär det väl bli mindre av det även om det kommer massa snö för hästen ska ju också skötas.
I går var första dagen på jobbet utan allas våran Annika, glada goa och fullfart framåt Annika, gissa om det var tyst? nästan kusligt och vi saknar henne så och är avundsjuka på dom andra som får ta över henne, lyckansostar...

nä nu ska jag skärpa mig vem vill annars vara i närheten av mig neggopeggot=(
På med paltorna och dra upp armarna och gå och jobba med dig Gabben---------------------------
                                                           Ses senare ♥

8 kommentarer:

Krusidull sa...

Hej på dig...
Tack för att du kallar mig liten!!!
Har ju bara gått upp ca 25 kg sen jag blev sjuk.
Har inte heller åkt nå skidor denna säsong, fast jag är mer sugen på längd än slalom, fast det har jag inte åkt sen skolan så jag får väl smyg öva här runt torpet först.
Ha det bra gumman
Kram
Krusidullan

Vintage House sa...

Hej
här har oxå kommit lite snö och man får verkligen ta vara på den i år jämfört med förra året....
Kan nog oxå behöva lite c vitaminer....
kram
sandra

Lisa sa...

Hej söta..Du kan verkligen förgylla någons dag. Trodde då inte det var sant att JAG vunnit din utlottning. Trots en rygg som håller på att gå i strejk så blev det en huladans. Tack söta goa rara du. Bamsekram och tack. Och pigg efter ledighet finns de. Har också panik efter pålagda kilon och trötthet. Men nu sätter vi fart och kämpar på inför våren när paltorna ska av igen, huu. Förstår om ni saknar en kamrat menjag tror nog du kan liva upp ett jobb med. Ser definitivt inte ut som nåt neggo. Åhhh tack än en gång gissa om jag är lycklig...Kommer susa runt med ett leende hela dagen..

Lisa Olsson Wiklund
Visgatan 10 e
70372 Örebro

Kramar Lisa

Vardaxlyx sa...

Jag vill springa in och önska dig en trevlig tisdag!
Kramkram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla du, den är ju ganska nygjord så det har inte hunnit bli så rörigt än..;) eller så stämmer det som Amnda säger att det är mitt lilla skötebarn..;)

Ha en fin kväll
Kraam Susanne

Kristina sa...

Hoppas du känner dig piggare!Man kan inte alltid vara på topp!Lite c-vitamin skadar aldrig.Vilka underbara Tildor ni sytt, jag älskar Tilda men tror inte jag ska ge mig på det....haha. Jag köper dem färdiga, men man kanske skulle prova! Ha det så gott på jobbet!
Kram Kristina

Snäckskalsdalen. sa...

Trött, jo, jag är också så trött så jag ser i kors mest hela dagen om jag ens orkar hålla ögonen öppna. Ett elände är det. Men skönt att höra att det är fler!
Agneta kram

Anette sa...

Hejsan
Kul att du ville vara med i min utlottning :)
Dunderbo??? ligger de vid Enköping eller är jag ute och cyklar nu hi hi
Ha de så bra.
Kram Anette