torsdag 12 januari 2012

God kväll på er alla!

Idag då jag knatade hem från jobbet var det så otroligt vackert på himlen
färgen påminde om blodapelsin..
Sen är det så klart att då man sen tittar på bilden man skyndade att ta inte alls är lika vacker
Det bara är så..

Min snälla pappa kom och hjälpte mig lite på eftermiddagen♥

Har sålt vårat enormt stora matsalsbord som jag tröttnat på
och vips hade jag pengar att köpa ett nytt  lite smidigare
sånt gör mig glad
så ikväll har mamman i huset varit monterare ..
Tur jag gillar sånt
Skulle vilja ha lite extra energi till att måla allt fult furu i stora rummet nu...
man ser hur fult det verkligen är när man fotar.Ihhh hatar furu.
Nej nu kommer John Blund med pulvret så
nattinatti

5 kommentarer:

Coolaannna sa...

Fina bilder! Härligt när man gör bra affärer som gör en glad :)

Trevlig fredag!

Kram Anna

Vardaxlyx sa...

Vilka underbara bilder du bjuder på söta du!!
Jag vill oxå önska dig en kanon trevlig fredag och speciellt denna fredag ;-)
Kramkram i massor!!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Ser att du gjort en ny header, jättefin! =)
Så fint du fått i matrummet, möblerna är så fina. Blir lite sugen på att köpa nytt men får hålla till godo med nya stolkjolar... blir nästan som nytt, hihi!
Önskar dig en fin fredag.

kram kram

gamla skolan sa...

Så fint bord och stolar !!
Önskar dig en riktigt mysig helg !
Kramar // Susanne ♥

Systrarna vitt sa...

Ett bra byte och fint bord :)) Trevlig helg.
Kram Liselott