onsdag 4 januari 2012

GodMorgon!
Så var problemet med bilder löst
Det var bara att betala in några dollar så
fick man mer utymme=)

I dag tänkte jag att jag skulle försökt få sova på morgonen
<vad händer då? Jo någon ringer kl 6 på morgonen
och lägger sen på luren GRRRR!
Sen var det pin ki att somna om.

Ska fortsätta plocka undan julen idag
Hade hjälp av goaste systerdottern Fanny i går

Våran äldsta dotter avgudar sin lilla kusin
så dom var ett radarpar igår.
malva och Clara dom var på shoppingrunda
med mormor och morfar till Avesta
och kom hem överlyckliga över alla sina fynd. GOINGAR

I går kväll kollade vi på en dokumentär
Kokvinnorna
den måste ni bara se.
Ha nu en trevlig dag allihopa
så ses vi senare.
KRAM

3 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Bra att det löste sig. Ha en bra dag. Kram Mimmi

vardaxlyx sa...

Behöver du betala för att lägga in bilder på din blogg??
Hmm eller har jag förstått det fel =)
Kramkram och ha en underbar dag söta du!

Njut av livets goda ting sa...

Hej
Vilken tur att det löste sig, men jag har aldrig betalat något.. Då kanske det slutar funka för mig också så småningom.. Vi får se.. Vilka goa tjejer :) Jag hade min systerson häromdagen och det är lika där, min lillkille och lillkusinen är som handen i handsken :)
Ha en fin dag.
Kram kram
Jessica