torsdag 19 januari 2012

Gokväll på er!
Vilken underbar dag det har varit idag=)
Gick hem på lunchen tog med mig våran och grannens vovve
kameran och ett leende på läpparna
Här har ni min lunch promenad


♥♥♥



♥♥♥♥





Ni förstår att jag fickmassor av positiv känsla
från topp till tå va??
I det enkla bor det vackra är det inte så man säger

Fick fika besök av pappa på em också
Han bjöd på Västanforskaka som han bakat
GUDOMLIGT god var den♥

Sitter nu och väntar på att barnen ska komma in för
dom är och åker skridskor...

Kvällens mat blev falukorv,potatismos & pepparrotssås

Ha det så bra nu på kvällen

4 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Njuter av bilderna, snöiga och fina, och så vovvar som är ännu finare. Här finns ingen snö, men vi har haft lite sol idag och jag blev helt förvånad!!
Agneta kram

Mamma Z sa...

Åh din possitiva blogg :-)
Tack för att den finns!! Blir genast lite gladare..

Superfin skål du hade ute på bordet..
Åh snart stundar alla loppis då man kan fynda dyligt..

KRAMEN den stora

Rapport till Vänfors sa...

Såg en rar kommentar så naturligtvis kikar jag in till dig, blir ju nyfiken:) Hittar en gald och skön blogg med fina bilder:) Lägger mig som följare så jag inte missar nåt.
Kram Annika

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken fin promenad...härligt..
Vad glad jag blir då du gillar mitt nya kök !!
Ha nu en fin helg
Kraaam Anette