onsdag 11 januari 2012

Hej!
så där kunde jag lägga till bilder igen=)
Idag har överraskningspaketet till våran Ida blivit postat till Kiruna
Kan inte skriva här vad som ligger i för då är det ju ingen överraskning♥
Tänk att tjejen som var hos oss har blivit så stor och till och med fått ett eget barn
Så duktig och go tjej

Den här bilden skulle egentligen blivit ett tips på snabb mat till
er idag men det blir ju fler dagar hihi.
Tomatsoppa med ricotta från Kelda
pizzasnurror med mozarella och greveost
Lätt som en plätt och tom tjejerna mumsade och njöt.

Nu ska jag bara kika runt lite på mina favorit bloggar
sen blir det tidig kväll..
nattinatti

8 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Mysiga bilder du bjuder på =) Pizzasnurrorna ser ju fantastisk goda ut =)
Kramkram i massor till dig!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag älskar soppa, varje tisdag äter vi det. Och denna tisdagen var det just tomatsoppa. Dina snurror ser supergoda ut.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Hemmavid sa...

Hejsan!

Pizzasnurror såg inte helt fel ut!
Soppa är ju så gott nu när det är vinter och man behöver värma sig lite!

Kramen Jenny

Familjen Giraff sa...

Ja visst var blomman fin. Vad en toarulle och lite silkespapper kan bli. Instämmer med ovan, pizzasnurrorna ser fantastiskt goda ut. Ha det gott. Kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vi älskar soppa coh tomat är en av favoriterna.
Dina snurror ser supergoda ut, har aldrig testat det faktiskt.
Ha en fin dag.
kram
Jessica

Kristina sa...

Hej Gabriella! Mums vad gott det ser ut. Och att det är lättlagat och smidigt gör ju inget.Jag älskar mattips jag....haha....det är tacksamt. Ibland är det liksom idetorka.
Tack för dina alltid fina kommentarer hos mig, jag blir så himla glad!Nu ska jag se om jag kan lyckas övertala maken till en liten ommöblering....hihi.
Ha en fin kväll!
Kram kram
Kristina

Marie sa...

Mums vad gott de ser ut, soppa är en favorit här hemma hos oss!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Ida Strandberg sa...

Tack för paketet verkligen jätte fina kläder å en jätte rolig bok å bra tidning =D Kramar <3