onsdag 25 januari 2012

♥HOME SWEET HOME♥

God kväll på er !
Då var man hemma på bästa stället i världen igen då.
Haft  otroligt givande kursdagar som berört många
ämnen inom barntandvården  och man har
verkligen mycket att reflektera över nu när man kommer hem.

I går hamna vi på ett ställe som heter HarryB James, en rockklubb
som har OTROLIGT god mat, somnade ovaggat sen=)

Hann med lite snabbshopping idag men lantlolla som man
är så blir jag så stressad då stan är proppad med folk
Köpte mig en ny stor t-shirt och en svart poncho
sen blev det så klart lite småöverraskningar till barnen♥

Nu ligger jag här och har goat ner mig i min egen säng
HÄRLIGT!
God natt på er♥

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Välkommen hem ! Vad skoj att du har haft det bra.Men som alltid borta bra men hemma bäst.Kramar Rita ♥

Hem & Drömmar sa...

Välkommen hem! Låter som om du är nöjd med din kurs och med att få ha kommit hem ;).
Ha en bra torsdag, kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är ju så roligt och åka på kurs, men så gott och komma hem. Egna sängen är bäst! Så snygg poncho du köpt, bra att det plagget kommit tillbaka. Jag har sökt en liknande kurs, men den går internt i Värmland.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Vardaxlyx sa...

VÄLKOMMEN hem söta Gabriella. Massa varma kramar till dig denna torsdag!!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Välkommen hem!
Gillar verkligen den svarta ponchon - ser var och mysig ut!
Stor Kram Annelie ♥

Linnebo -Mia sa...

Haha sådär är jag med, stressad när det blir mycket folk. Hihi
Önskar dig en fin kväll
Kram Mia