söndag 8 januari 2012

idag är ingen vanlig dag för idag är det jessicas födelsedag♥


God Morgon alla vänner!
Idag har det hänt som man så ofta önskade
då barnen var små och vaknade 5 på morgonen...på helgen.

Klockan 8 i morse steg jag och sambo upp och har suttit
och ätit frukost i över en timme innan den morgonpiggaste
tjejen kom upp, lite tröttare sover än♥

Idag vill jag också passa på att gratta den goaste och mysigaste lillasyster man kan ha..................
Jag har uppfostrat henne bra=) Hipp hurra på din stora dag♥

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Jessica, hoppas det blir en toppenbra födelsedag.
Stor kram
AnnaMaria

Under en vind sa...

Mysig morgon!

Önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året!

Kramar!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj vännen!
Tack för din fina hälsning om nya headern, så glad jag blir. =) Jag har jobbat i lite olika program, först Picnik och Pixl för att redigera fotona, sedan har jag satt ihop headern i Photoshop. Är en riktig nybörjare men har lekt hela helgen och lärt mig massor - det är superkul!

Kram kram

A House With A View sa...

Stooooooooooooooort grattis till Jessica på hennes födelsedag - hipp hipp HURRAAAA!!!!

Kraaaaaaaaaam aka