fredag 6 januari 2012

Litet Resetips

Hej på er!
vilken underbar dag...
har inte tagit mig ut i det underbara vädret än hm!
Har röjt i våran lortiga bil istället så nu är
den ren och fin inuti iallafall.

jag har sett att det är många som börjat kolla efter resa att boka
så här kommer ett tips till er från mig:

Aqua Fantasy-Kusadasi(Turkiet)
Resebolag-Nazar
Ett stort AllInclusive hotell med badland(gratisentre) utanför portarna.
Klart bästa hotellet vi någonsin bott på
och Staden Kusadasi är bara såååå mysig.

Hoppas att ni alla får en mysig dag idag då ni förhoppningsvis
får vara lite extra lediga.
♥KRAM♥


4 kommentarer:

Sofi sa...

Hej Gabriella!
Nu blev jag sugen på att bada och sola!:)
I sommar ska vi för första gången på flera år semestra hemma i Sverige, nämligen på Gotland:) Men jag tar med mig ditt tips till en sommar framöver!
Ha en fin kväll!
Kram Sofi

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Åhh, tack för tipset. Hoppas på en resa i vår då pojkarna följer med. Sist åkte vi utan barn.
Ditt tips ser ju toppen ut för mina små troll :O)

Önskar dig en härlig fortsättning på
helgen! Kram Milla

Vardaxlyx sa...

Springer in för att önska dig en helt underbar lördag =)
Kramkram söta du!

Emma sa...

Tack för tipset!!
Hur lång flygresa/transfer?
Ha en fortsatt fin söndag <3