måndag 16 januari 2012

                                                    Morgon.....................
Så var det måndag igen och helgen har gått i rasande fart. Jag börjar med att tacka en tjej med en
super fin och mysig blogg som har gett mig en Award..gissa om jag vart glad=) Gå in och kolla på hennes fina blogg och bli inspirerade http://ardisiasnyahem.blogspot.com/

Jag ska egentligen fatta mig kort ville bara önska er en trevlig måndag och ge er lite styrke kramar♥ ett bra budskap att ta med sig inför en ny arbetsvecka också...................


                                 
Det finns inget så onödigt som ett kompetent utförande av något som inte borde utföras alls
                                                                         

4 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

GRATTIS till dina award..jätteskoj!

Tack snälla, det är ju så skoj att göra om lite här hemma:) Har alltid älskat att möblerat om dragit runt möblerna på rummet redan som liten och dom takterna sitter fortfarande i..;)

Må så gott
Kraam Susanne

Marie sa...

Hoppas du också får en fin måndag!

Kram Marie

PRALINER sa...

Grattis till award! Kloka ord och hoppas att du får en skön vecka! Kram Jackie

Coolaannna sa...

Grattis till din Award!

Kram Anna