onsdag 18 januari 2012

Nu sitter jag och huttrar i soffan
Barnen somnade tidigt idag helt utpumpade.
Thilde var alldeles uppspelt efter träningen igår
och hade svårt att somna lilla pluttan♥

Idag har jag jobbat långdag och efter lunch var jag så trött
så jag höll på att somna, inte kul. Sen kom lite goa glada barnpatienter
och livade upp mig.

Har varit och köpt mig en pärlhyacint efter jobbet idag
dom är så söta och rara.
Lasagne och vitkåls sallad stod på menyn
idag och nyss tog jag ut mitt Italienska matbröd
som jag bakat och jag hoppas att det smakar
gott till frukost i morgon=)

Ska vara lite social med min sambo nu♥
kram på er alla

7 kommentarer:

Krusidull sa...

Hej vännen
Javisst har jag glömt det hi hi.
fixar ett mail ikväll eller imorgon då jag är ledig

Kram kram
Monica

Vitt hus med svarta knutar sa...

Pärlhyacinter är så fina den här tiden. Min blommade över väldigt fort, men den rosa hyacinten som jag köpte är nog den finaste jag sett, den ser ut som gjord av vax.

Ha en fin torsdag!
Kram,
Regina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Lasagne är gott, tack för tipset, det ska jag laga också. Pärlhyacinter har inte jag hittat några än, men jag har inte varit i rätt butiker.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Skönt att mysa i soffan efter en sån dag... Lasange är riktigt gott, det var länge sen jag gjorde det.
Jag har inte hittat några pärlhyacinter än men hoppas, hoppas kanske idag, de är ju så vackra.
Ha en fin dag.
Kram kram
Jessica

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Länge sen vi gjorde lasagne här hemma nu. Smarrigt :0)
Pärlhyacinter=vårkänslor :0) mysigt!
Kram på dig Gabriella

Norr om Köpenhamn sa...

Tusen tack för din söta kommentar hos mig :o) Det känns fantastiskt att kunna genomföra sitt drömprojekt. Bakom detta står min man som pushat och drivit på. Det är jag väldigt glad över :o)

Har inte köpt några pärlisar än, men alldeles snart njuter jag också av dem ;o)
Ha en mysig helg med familjen!
Kramis
Ulrika

HOUSE of MANDY sa...

Vårmysigt med pärlhyacinter.

Ha en fin kväll.
Kram Amanda