måndag 2 januari 2012

trevlig måndag med semester

Hej alla glada!
Ledigdag= Underbar dag
Har haft sovmorgon♥
Det är bara sååå skönt att barnen börjat sova lite längre efter alla år av super tidiga mornar hihi
Då vi sakta vaknat till liv packade vi badkassarna
0ch for till Avesta och badade med kusinerna
Mysigt..
Efter det åkte vi och lunchade thaibuffé
som alla bara älskar från liten till stor.
Barnen ville absolut in och kolla lite på H&M sen och
då fyndade jag lite långsockor och benvärmare
10:- paret riktigt nice=)
Sen har vi hunnit med stallet och även promenad med hunden
Sitter nu och väntar på sambons gormet kvällsmat=)
Hambuirgare och klyftpotatis.
Ha en trevlig måndag kväll!

8 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Åhh va härligt med att vara ledig! Jag hade önskat att jag oxå hade önskat mig det men jag får helt enklet sikta in mig på sportlovet!
Kramkram

Krusidull sa...

Hejsan... du som är sån hurtmaja bör nog inte fokusera på vikten, kanske mer på vad du ger kroppen för sorts energi.
Inga vispsskålar har blåsit hit än.
Kram
Krusidullan

HOUSE of MANDY sa...

Va härligt med en ledig dag. Hoppas du haft en bra star på det nya året.

Kram Amanda

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hamburgare och klyftpotatis lät gott, jag börjar bli lite hungrig. Är också ledig, jätteskönt!
Sonen här var likadan när han var yngre, vaknade supertidigt. Det gör han inte nu kan jag säga...fniss
Allt gott till dig 2012 vännen
Kramar
AnnaMaria

Coolaannna sa...

Härligt med att fynda sockar! Jag köpte långsockar på Gina men de var inte så billiga som dina! Fast de var inte dyra heller 39 kr!

Ha en fin dag :)

Kram Anna

Njut av livets goda ting sa...

Hej & God fortsättning.
Vilket fynd du har gjort :)
Hoppas middan smakade :)
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Smultron på ett strå sa...

Härlig dag! //kram maria

PERNILLA sa...

låter som en super duper dag.....Kram