lördag 4 februari 2012

Bakdax

Hej på er!
Idag stog det -24,8 på termometern då jag kom upp brrr.
Har vigt förmiddagen åt att plocka lite och  Malva har
bakat mini cupcakes tills mormor skulle komma från flygeplatsen
med främmande från Polen.

Nu har dom avsmakats och vi har haft kramkalas med Irena & Justyna♥
Det är 1½ år sen vi träffade dom sist och vi har längtat såå efter dom.
Irena är som en moster för mig och jag har känt henne ända sen jag var liten

I kväll ska vi äta 3 rätters och mysa ihop men innan dess måste vi
pallra oss upp till hästen så nu ska vi klä på oss ordentligt så
att vi iallafall kan rida ut en liten sväng.
Ha nu en riktigt trevlig lördag
kram

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Det bakas lite här och där ser jag och själv bakade jag bröd igår! Det är kul med bak och kanske ännu bättre när man har en så söt assistent som du har!
Agneta kram

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Ja, nu är det så kallt, Passar bra att vara inne och baka :)
Kram Milla