torsdag 2 februari 2012

Då var torsdagen gjord..
Peppar..så har ingen mer insjuknat . Då jag slutade idag packade
vi badkläderna och åkte till Fagersta med mormor för att simma
Min mamma har simmat varje vecka i hur många år som helst
men en sak hade hon missat hihi! torsdag= inte öppet för allmänheten.

det vart fika hos lilla syster Rebecca istället♥ årets första semla.
På hennes rekomendationer åkte vi till Ica Centrum för
där skulle det tydligen finnas så fint porslin...och kolla ovan
vad som råkade följa med hem♥♥visst är dom fina.

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och sussa tidigt idag

Gabriella

9 kommentarer:

Yvonne sa...

Sött porslin:-)
Det var säkert mysigare hos lillasyrran än i badhuset....ha en trevlig helg!!! Kramen

Millygarden sa...

Fint porslin i vacker lila ton.

Kram Marina

Vardaxlyx sa...

Såå söta =)
Jag vill önska dig en trevlig fredag söta du!
Kramkram

Hjärtruds Stuga sa...

Vilka söta skålar. Passar bra till mycket.
Ha en skön fredag.

Kram Karin

Zinkhjärtat ♥ sa...

Oj vilka söta skålar! Underbar färg!!
Undrar om de finns på ICA här:)

Vad gott det lät med semla:)!

Kul att du ville vara med i min tävling-nu håller vi tummarna!

Stor Kram Annelie ♥

Hem & Drömmar sa...

Semlor har jag tyvärr redan ätit för många ;).
Så söta skålar, fin färg.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Inger Marie sa...

Hei Gabriella:)
Nydelige skåler...lekker fage:)
Hyggelig du kikket innom meg og blir med på giveaway:))

Rapport till Vänfors sa...

Å, älskar lila och har nu kommit in i en lila period. Ica sa du...måste kolla.
Ha en fin helg
Kram Annika

HjärtatsVitaHem sa...

Underbart porslin och härlig färg! :)

Ha en mysig fredag!
Kram Jenny