tisdag 7 februari 2012

Go kväll!
har återvänt till livet igen..
Gårdagen var en mardröm då jag varvade mellan toa och säng=(
Vaknade imorse med en huvudvärk som inte var av denna värld
och då inte 2 alvedon hjälpte så gick jag på  lite treosenare och vågade mig
på lite makaroner och si........då återvände man till livet så imorgon blir
det arbete igen.


Våran bästa Irena överraskade på eftermiddagen
idag med att komma med ett skepp lastat med...
♥PIROGER♥
ALLA tjejer i familjen glada
Utom min mage för dessa piroger innehåller surkål och svamp
Men jag kunde ju inte hålla mig ifrån dem
TACK BÄSTA IRENA

MUMS!

Ha det så gott alla vänner

7 kommentarer:

Kristina sa...

Skönt att du är bättre!Vilken service att få piroger levererade bara sådär! Jag fick semlor levererade idag och trevligt fikasällskap! Det är sånt som förgyller tillvaron. Vilka fina barn du har Gabriella!
Ha en skön kväll!
Kram Kristina

Snäckskalsdalen. sa...

Huvudvärk, värsta sorten är vidrigt, tur den lättade!
Kram

Vardaxlyx sa...

Åhh dem pirogerna såg kanon goda ut =) Du har möjligen inte receptet hihi??
Kramar till dig och dina fina barn1
Kramkram

Hjärtruds Stuga sa...

Det enda positiva med majsjuka är att det går över snabbt. Skönt att huvudvärken försvann.
Perfekt att få mat levererad, bara å äta å njuta.

Ha det gott.

Kram Karin

No34 sa...

"Hopp om livet igen"... fy farao för magsjuka!!
Hemkörning av mat är inte dumt, härlig service!!
Kram Kate

Pia sa...

Usch stackarn!!! Magsjuka är nog något så äcklkigt! man blir ju aldrig frisk, för när man ser toabyttan, vill man ju åter igen kasta upp, oberoende om man redan tillfrisknat... (när man måste glo dit och tänka på allt som den slukar...huuu, fyy, yöäääk)!

Friskuskramar!
-Pia-

Vitt för själen sa...

Klockrent- 2 barn, en massa djur och två trötta..låter som här :)

Må så gott/Sophia