torsdag 16 februari 2012

God morgon!
Tänk att det redan är torsdag..
idag ska jag till Västerås på introduktion förnyanställda,
har jobbat 2 år 1 April hihi! en riktig gröngöling är jag.
igår kväll efter stallet stog det kvällsåkning i backen
på tjejernas önskelista så det vart ett par timmar där
innan sängen kallade=)
Då jag vaknade imorse var det -16 här så vi får hoppas
att det blir lite varmare sen för största flickan har
friluftsdag i backen idag.
Nu ska jag passa på att gosa lite med min vän
nedan innan duschen kallar så att
han får sin dagliga dos av kärlek♥
Kram på er alla
och måste säga att jag blir såååå glad att ni är in och
läser min blogg♥♥till er...

9 kommentarer:

Yvonne sa...

Ha en bra dag i V-ås!!!
Hoppas också att de får en lite varmare dag däruppe i Klackberg i dag...själv ska jag rätta Nationella prov så jag lär befinna mig inomhus. Kram kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Vilken rödpälsad skönhet, så fin han är. Antingen har jag dåligt minne eller så har jag inte sett honom förut på din blogg, lutar åt det första. Såklart han måste få lite gos annars blir det inte bra.
Minus 10 här, men det blir säkert mildare fram på dagen.
Kramar
AnnaMaria

Team Åsgård sa...

Åh, vilken gullig vovve!
Vi hade också -16 och nu är det strålande sol från en klarblå himmel och vackraste vintervädret.
Ha det bra idag:))

Ardisia sa...

Hej =))
Attans vad jag börjar längta till backen! Vi har ju lite svårt att åka skidor då lillen kan ju inte än, och vi har jättesvårt att få barnvakt så.. Men om några år =)

Du frågade ett tag sen om jag har en egen häst. Nej! Det har jag inte, dels för att tiden räcker inte till varken pengar. Och det är ganska skönt att slippa huvudansvaret. Jag är medryttare till en arabsto på 18 år ;) Järnlady!
Rider du själv??

Nu dags att ta tag i tvätten, hua trots sportlov så får inte mamma vila ;)

KRAM på dig goa du!

hemma hos lilla mej sa...

Vilken gullig vovve du har!Vad skoj med en dag i Västerås.Ha nu en skön torsdag söta du .Kram Rita ♥

No34 sa...

I Sala var det -20 i ottan. Alldeles för kallt..brrr!! Här hemma har vi två busar att pussa på, en liten Larsson och en stor Japp!!! Ha en skön torsdag, kram Kate

Lilla Kullan sa...

Så fin vovve.:-) Kram Stina

Hem & Drömmar sa...

Såå fin hund ni har, klart han behöver sin dagliga dos av kärlek :).
Härligt att bo så nära backen att man kan åka när andan faller på.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

vardaxlyx sa...

Åhh va glad jag blev att paketet kom fram =) Glädjer mig!
Hoppas dem passade =)
KRAM