söndag 5 februari 2012

God Morgon Världen
Idag var det lite varmare då jag vaknade -17,8=)
Har haft en godnatts sömn så imorse vaknade jag som en ny människa hihi!

Då jag var ut med vovven i morse och gick förbi syster så ville
lilla Fanny följa med hem och dricka Oboy..mysigt med främmande.
Storasyster Clara var redan på plats för hon följde med hem till oss
redan igår kväll för att sussa över...............

Ute faller snön så det ser så mysigt ut, ska ta med mig Thilde och åka upp till stallet
en sväng för ridtur. På eftermiddagen står det aktivitet med lillasyster på
schemat, kommer inte riktigt håg vad det var bara att träningskläderna skulle på=)
Kram nu ..så ses vi senare!

10 kommentarer:

Yvonne sa...

Ha en bra söndag!!
Själv försöker jag att underhålla sjuklingen här hemma...Tuvis fick feber i går em.
Passar mig rätt bra då även jag känner mig lite smått vissen.
Kramis Y

Millygarden sa...

En härlig familjesöndag!

Ha en fortsatt fin dag!
Kram Marina

Hem & Drömmar sa...

Så härliga bilder, utstrålar en varm kärlek.
Önskar er en skön söndagen/kväll, kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Låter som en bra söndag
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

HjärtatsVitaHem sa...

Ha en mysig söndag! :)

Kram Jenny

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka gosiga bilder!
Och jag har också sovit som en stock, för första gången på evigheter, så nu är jag ännu tröttare - hur fungerar det där egentligen....
Agneta kram

gamla skolan sa...

Vilka härliga bilder !! Fyllda med kärlek !
Kramar // Susanne ♥

Kristina sa...

Vilka underbara inlägg!Har missat ganska många då jag varit sjuk och inte varit inne på några dagar. Fina bilder! Vad duktiga ni är på att baka och pyssla och framförallt njuta av livet verkar det som! Det gillar jag! Fick ångest nu när jag läste om träningskläder....uhhh...måste nog snart ta tag i det jag också!
Ha en fin vecka Gabriella!
Kram kristina

Vardaxlyx sa...

Underbara bilder och ett underbart inlägg du bjuder på =)
Massa kramar till dig!!!

Lilla Kullan sa...

Så goa bilder.:-) Kram Stina