måndag 20 februari 2012


Har ni sett? mina nya söta muggar från Pickaboo

God måndag morgon!
Nu undrar ni väl om jag varit sjuk eller så då jag inte gjort något inlägg på
hela långa helgen=). I fredags efter jobbet var vi en tur upp till ett soligt och vackert
Vansbro i Dalarna på vägen hem vart det MC Donalds i Kupolen och lite snabb koll i affärerna.
Barnen somnade i bilen hem och det vart natti så fort vi kom hem för oss stora också.

lördag jobbade sambo, stora tjejen åkte slalom med bästisen, jag och lilla tjejen
var till stallet. på kvällen var vi bjudna jag och sambon till min pappa
på 3rätters MUMS! Han hade bjudit hem hela glada pensionärs gänget som jag
och sambon hade med oss till NewYork för 2 år sen.
Tack pappa för en Underbart god middag♥

Söndag vart det långsovning för en gångs skull sen bar det av
till slalombacken för lite idiellt arbete i kiosken som
alltid är lika roligt. på sluttampen fick jag agera sjukvårdare också IHHH!
tur man inte är rädd för blod, en kille hade skärt upp ett stort sår
nedanför knäet och jag bara lättade på den sönderskurna byxan
och sa att vi nog skulle ringa föräldrarna...och så lite tryckförband..
Stackars liten!
Nu ska jag gå och mumma upp mig lite för ett dagsverke
på folkis, Ha en bra dag alla mina♥

3 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Det var en aktiv helg du haft. Kul att du har så nära till slalombacke.
Ha en bra måndag.

Kram Karin

Hem & Drömmar sa...

Hejsan vännen!
Låter som en riktigt fartfylld och trevlig helg förutom den lilla killen som skar sig så illa.
Ha nu en bra start på veckan, kram Ing-Britt

THILDE sa...

Mamma oliver sa idag att killen hade sytt i armen för 2 veckor sen:)