fredag 17 februari 2012


Hej på er alla!
Då var det fredag idag igen då,,MYSIGT♥
Igår hade jag lite mysig egen tidinnan jag for hem från storstaden till vår lilla by igen.
Köpte nya vinter kläder till tjejerna för dom gamla är nu slitna och börjar flagga trots
att dom inte ens är ett år gamla hm!
Var in på citygross och köpte musli till pållen
Tog mig en Ceasarsallad
Gick sen och strosa på IKEA och fick lite inspiration♥
Har ni sett vilka fina fat dom fått på bilden ovan
endast 99:-, ser ju nästan ut som mitt Matheusfat, hade önskat att det fanns
asietter också men bara djupatallrikar och småskålar fanns det nu.
Sen bar det hem till familjen

Har egentligen lovat mig själv att vara lite snål ett tag
Inte kul kom jag på=(
Jag är skylt galen och var tvungen att beställa dessa
då jag hitta dom på denna underbara
webbutik..gå in och kika http://www.ofeliashus.com/


Har ni sett vilka små söta örhängen jag har vunnit hos den här tjejen
http://vardaxlyx.devote.se/
Hon bakar och lagar till dom mest fantastiska bak och mat kreationerna
Ha nu en bra dag!
Kram Gabriella

9 kommentarer:

Team Åsgård sa...

Låter som du hade en heldag:))
Jättesnyggt fat. Det var alldeles för länge sen jag var på IKEA nu.
Trevlig fredag på dig!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till söta örhängen. Och det var en bra stadstur, jag har inte varit in på Ikea sen före jul. Är nog snart dags nu, jättefin tallrik.
Ha en mysig helg
Kramar
AnnaMaria

Hjärtruds Stuga sa...

Grattis till örhängena!! Vilka söta pärlor.

Ha en bra fredag.

Kram Karin

Hem & Drömmar sa...

Grattis till de söta örhängena :).
Fatet från ikea var väldigt fint, inte såg jag det fast jag varit där 2ggr senaste veckan :/.
Visst finns det bara för snygga skyltar och dom du knappat hem var riktiga godbitar ur skyltutbuden.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Superfina skyltar :)
Jag är helfrälst i skyltar, kan inte motså frestelsen :)
Ha en fin fredag.
kram kram
Jessica

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh vilket vackert fat:) Håller med att det ser ut som ett mateusfat, men med ett helt annat pris!!!

Önskar dig en fin helg
Kram Susanne

Gabriella sa...

Lite egentid är aldrig fel ;) Vilket klipp med fatet!

Kram, Gabriella

vardaxlyx sa...

<3 du är ju bara för go =)
Jag vill även önska dig en kanon trevlig söndag!!
Kram i massor!!

Gail sa...

Lovely signs and congratulations at winning cute little ear-rings ! Looks like you had fun in the snow...keep warm ...Gail x