lördag 25 februari 2012

Hej på er!
Nu längtar jag till våren...
Här är ishalt så man vågar knappt gå utanför dörren ...ytan broddar (pensionärsvarning)
Har röjt lite idag och varit iväg till återvinningen, attans vad plast,plåt,glas och papper det blir.
Har även röjt ur bilen för ni ska veta att häst människors bilar ser inte
ut som era andras fast kul har vi;) och efter att även tvättat utsidan kanske
man kan ta in någon i bilen utan att  dom dånar. Har också hunnit med
en långpromenad med Stortjejen och pållen HÄRLIGT!
Nu har vi ätit tacos och kusinen ska sova över och nu väntar en
bra film..
ha det så bra

3 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Underbar vårbild. Grönt gräs och inga ytterkläder........längtar verkligen.

Ha en skön söndag med sovmorgon och långfrukost.

Kram Karin

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken fin flicka och hästbild, kompisar för livet!
Ja, nu vill jag också att det blir lite torrare så att jag kan få ut garderober och grejer, det känns nästan som om man skulle orka det nu!
Agnetakram

THILDE sa...

Jag vill att det ska bli sommar :) attsläppa ut cherry i äppelhagen:*)
ps:det är jag på bilden med min ponny:)