torsdag 2 februari 2012

Kräksjukan härjar...............

GodMorgon!
Nu har vinterns kräksjuka anlänt till Dunderbo.
Systers familj på 6:an är sjuka hela konkarongen
hos oss är 2 av 4 tappra utslagna....drack all bakteriedryck
jag kunde i går så nu håller vi tummarna. Jag har i och för
sig inte haft magsjuka på riktigt sen jag var ung utan jag
stannar vid det stadiet att jag blir illamående och får
ont i magen så.......hoppas att det förblir så.

Min halsring kan jag också berätta om
BARA FETT sa läkare nr 2 HiHi!
Jag trodde ju inget annat heller för den
där ringen kan man se på kort då jag var
2 år med så det vore väl konstigt om jag
skulle haft struma så länge eller hur.

Nej nu blir det lite arbete...
Ha det så gott alla ni!
♥♥♥♥♥♥
                                               

7 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Usch för kräksjuka. Hoppas du klarar dej.
Gott att höra att det inte var struma. Ha en bra dag på jobbet.

Kram Karin

Norr om Köpenhamn sa...

Usch fy era stackare!! Kräksjukan är det värsta jag vet. Hoppas att du slipper det.

Krya på er-kramar från andra sidan sundet :o)
Ulrika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh stackars er, hoppas du klarar dig. Det är bra om någon är på benen, kan bli lite körigt om hela familjen däckar samtidigt.
Krya på er och kramar
AnnaMaria

Malin`s Diner sa...

I bland kan bara fett vara väldigt bra!

Kram Malin

Coolaannna sa...

Vitpepparkorn...brukar jag alltid äta i kräksjuketider!

Hoppas ni kryar på er!

Skönt att du inte har struma.

Kram Anna

mitt liv som jag sa...

Åh nej, blä för kräksjuka, hoppas de frisknar till fort och att du klarar dig! Jag har hört från något håll att skumgodis ska vara bra att äta i förebyggande syfte, det tog jag till mig direkt, som den gottegris jag är ;), sanningen i det vet jag inget om, men det lät bra! Kram Jennifer

Marie sa...

Kikar in för att tacka för din fina kommentar:)
Kram♥