måndag 6 februari 2012

Magsjukan har slagit till...IGEN

GodMiddag på er!
Nu är det inte skoj för lilla mig=(
Har gått hem från jobbet och jag mår allt annat än bra.
Magen vrålar och jag mår bara sååå illa.
Kan det vara magsjukan? trodde att jag skulle klara mig
har liksom inte haft riktig magsjuka sen jag var
typ 17 år och sist jag var hemma för att jag var sjuk var 2005.
Inte bra statistik att vara hemma nu men dom ville inte ha
mig kvar på jobbet förstår inte..
Tänkte iallafall att ni skulle få lite mästerbilder publicerade som Thilde tog i lördags
Ha nu en bra eftermiddag ni som kan.
Kram

8 kommentarer:

Team Åsgård sa...

Magsjuka är inget vidare så det får vi hoppas att du slipper. Krya på dig!

Hem & Drömmar sa...

Hoppas det inte blir värre, magsjuka är inte kul.
Krya på dig, kram Ing-Britt

No34 sa...

Hej Gabriella! Vad roligt att Du kom till mig på ett besök!!
Hoppas verkligen att det var falskt alarm på din "magsjuka"..Sänder Dig i alla fall en krya-på-dig-kram!!
Krama Kate

Lilla Majken sa...

Fy, vad trist. Hoppas du slipper magsjukan.

Krya på dig! Kram Therese

Emilias Ljuva Ting sa...

Usch för att vara sjuk :( hoppas du kryar på dig snart.
Kram Emilia

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Hoppas att du tillfrisknade fort.
Kram Anette

Marie sa...

Inget roligt med magsjuka! Hoppas du kryar på dig snart!

Kram Marie

På landet, Mot skogen sa...

Å fy, hoppas att du slipper magsjuka! Det är inget kul alls...
Hoppas du mår bättre nu!